20091118

God kväll Onsdag

En super speedad dag är på väg att ta slut.......för jag kan lova att det måste ha varit någonting knasigt i den där vaccinations sprutan.
För efter dom tre sticken som gick väldigt snabbt och smidigt, så har dagen varit totalt kaos artad........
Alla 3 barnen har nämligen sprungit runt......studsat och härjat......hela dagen lång! Nu sover i allefall 2 av dom, men Simon ser inte alls ut som om han kommer att vilja göra samma sak på ett par timmar till..........
Men det gör ingenting, för hans mamma har nämligen blivit totalt såld på Twilight........och ikväll är det dags för filmen igen.......så den här mamman ska strax knappa in tv 1000 och dyka ner i fjortisromantiken och bara drömma sig bort.
Sen hoppas jag på att natten blir lugn.......Izabell tyckte att armen gjorde lite ont när det var dags att lägga sig, så jag hoppas att det är snabbt övergående.
Någonting annat som jag hoppas är övergående är även stormen och regnet som rör sig utanför vårt hus.......tur att man sitter inne i värmen och inte behöver vara ute nu........lite synd om sambon tycker jag ju faktiskt :(
I morgon är det Emma & Alexanders tur att få vaccinations sprutan......om det finns så det räcker så att säga.........vissa barn har nämligen blivit nekade idag.
Men jag hoppas på att dom får sin spruta i morgon.......jag anar nämligen en liten oro hos dottern för att hon ska hinna bli sjuk innan hon blir vaccinerad.
Och att lugna och säga rätt saker som mamma, är inte alltid så lätt när man har en tweenis dotter i huset.....ena stunden liten, andra stunden stor........
NU ska jag snabbt bege mig ut i "bilträsket"......vi har nämligen fått inte bara 1....utan 2 erbjudanden om två bilbyten......spännande spännande, men jobbigt jobbigt :))
Därför önskar jag er nu en toppen kväll & på återseende i morgon.

2 kommentarer:

  1. Oj då, får man sån energi så skulle man kanske gå och ta sprutan ändå ;)

    SvaraRadera
  2. Är Twilight verkligen så bra? Jag är skeptisk, är den värd att se? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails