20091102

Ullareds resa......kanske

En hel dag har gått......flutit på så att säga :)

Långa hela dagen har det varit grått. Grått är en fin färg........dock väldigt opeppande i ute leks synpunkt.
Mycket lek blir det inne i stället, mamman försöker sig på konsten att läsa månadens "mama" tidning........med en Simon som har upptäckt att det faktiskt är helt underbart att hoppa i mamma och pappas säng........mamman försöker sig på konsten att lata sig, läsa och parera liten studsande Simon........behöver jag säga att jag inte kom så väldigt långt i den tidningen.


Men det spelade mindre roll, det var ju ändå dags för premiär på Ullareds serien på kanal 5........och om jag var osäker på att åka dit innan så är det ingenting mot vad jag är nu, men vad vet jag som aldrig ens har vågat mig halvvägs till Ullared?!
Men vilka härliga människor........undrar helt klart om man kan bli sådär Ullareds freak om man besöker det omnämda varuhuset allt för ofta??!!.......kanske är bäst att hålla sig hemma......


Jag är nog mer en IKEA freak, lagom med människor och lagom stort varuhus..........folkskygg som jag är ;).........måste vara det norrländska blodet som gör sig påmint.

Men nu är dagens tv tittande över, sängen och "mama" tidningen lockar mera. I morgon är det en tidig iväg dag, Simon ska på bvc invägning........förhoppningsvis så är det en liten uppgång, vore skönt att få peta doktor B på näsan och visa att min lilla kille växer och blir stor, även om det inte alltid går med racer fart.
Nu önskar jag er en god kväll & på återseende i morgon!

3 kommentarer:

  1. Hoppas bvc besöket går bra.Glöm inte att DU vet mest om ditt barn..och så Studsande som han är & med aptit på livet så verkar han ju må toppen. Bvc, fick jag tjata på i 1 år att dottern behövde remiss till ögon när hon var 1 år. Det tog ett halvår! innan de gick på min linje. Ögon konstaterade att vi borde kommit för ett halvår sen då dotterns syn försämrats till nära INGEN!!!! Men det gick att rädda! Tack o lov.
    Ullared har jag besökt..man bör veta när man ska åka för att slippa värsta folkrushen.
    Ok, kläder när barna är små, billigt och det mesta av god kvalitet. Kan både ha & mista. Kram Milla:)

    SvaraRadera
  2. Haha..somsagt, alltid underbar att läsa dina rader =)

    Om o när du lyckats läsa tidningen så kan du väl ta en titt på Tants nya tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

    ..med ett übernajsigt pris i potten! =)

    Ha en toppendag! Kram

    SvaraRadera
  3. Ullared är alldeles för HYSTERISKT för min del. Jag har varit där en eller två ggr, men det var jättelängesen. Jag orkar inte med sånt...
    Ha en mysig kväll!
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails