20091117

Chock skadad......


Vilken dag rent ut sagt!........huvudet upp och fötterna ner är nog det enda som har stått rätt till i mammasinnet idag.
Har inte lyckats med några större projekt......bäddat några sängar, lagat mat och har bara vilat.

Troligen så har det hela handlat om en liten chock skada.......har nämligen bara haft huvudbry om " vårt lilla äventyr" igår. Och att ha huvudbry över saker som har hänt & som inte går att ändra på.........ja det är ju inte riktigt så Janeth brukar fungera......

Men skönt nog så verkar Izabell inte lägga några större funderingar över det som hänt.
Hon satt vid middagsbordet nu ikväll och skojjade om att en knasig farbror hade kört på henne.........
Philip kontrade med att den farbrorn var nog inte bara knäpp, han var nog kanske blind också.......
vilket Izabell höll med om......och både föll in i ett härligt skratt ;)
söta härliga barn som inte riktigt vet hur illa det kunde ha gått.

Men nu tror jag att det är färdig analyserat.....huvudet börjar lätta lite men tröttheten sitter i.....men tröttheten finns det bot på. Därför tänkte jag tacka för mig och uppsöka närmaste säng och kudde.

Men först vill jag ge ett STORT TACK till er alla som både har ringt/smsat & lämnat härliga & stöttande kommentarer till den hemska dagen som vi hade igår.

Och med det önskar jag er alla en god natt.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails