20091105

Stopp!

Jag har fått mail.......ett väldigt passande och väldigt talande för hur jag känner mig!
........och jag har sagt det förr; Jag är och förblir en skogsmulle......frågan är ju bara hur dom där reklam nissarna kunde ana det??

Efter den här dagen som har varit lång, så är jag en aningens mör i hela knoppen. Det har städats volvo, knäppts en del kort och nu ska lilla favvobilen slängas ut på blocket som Philip uttryckte det. Det är nämligen så att jag har ju en skogsbonde till son, han sitter nämligen på dagis och disskuterar traktorer och skogsmaskiner som han har tittat på........på just blocket. Dessa samtal har han med sin minst lika skogbondige kusin som för övrigt går på samma dagis.
2 Små härliga killar(gubbar) alltså ;)
Efter städning utav bil så har det plockats, lagats mat, tvättats, eldats........ska jag fortsätta?? :)......och precis som i många andra familjer så funderar man ju över hur i hela friden ska tiden räcka till........men på något outgrundligtvis så brukar det rätta till sig i slutänden.

Men nu är jag alltså en gnutta sleten och den där utslängningen på blocket får ske i morgon, för än finns det en del andra viktigare saker att dona med i skruttiga hemmet, innan det är dags för uppsökning utav säng.
Men i morgon, då kommer blocket få ännu en annons att visa upp.
Så god natt på er allihopa!

2 kommentarer:

  1. Härligt inlägg. Ja ett sånt där mail kan få trilla in hos mig med..gillar trollet, kan säga att idag är det ungefär så jag ser ut
    *haha*. Ha en härlig dag idag!Kram Milla:D

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt besök hos mig :-)
    Mysig blogg du har. Barn är för härliga med sina kommentarer...*ler*...det kommer från hjärtat med.
    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails