20091116

"Min" vinst

Ja men jag har ju helt glömt bort att jag fått paket.......ni vet min vinst ifrån Wilma & Morris........

Otroligt dålig bild men det här fanns i mitt paket...
1 Par strumpor
1 Fuskolle i fleece
1 Fleece fodrad vintermössa
& 1 Randigt underställ/mysdress........
Om jag är nöjd med paketet som jag valde att ta i Simons stl och färg.......absolut!!
Och om jag kommer köpa kläder med Wilma & Morris märket.......absolut!!
För det var inte bara härligt mjuka och sköna kläder, det var även utav en väldigt braig kvalite, plus att de var väldigt härliga färger och allt detta till väldigt braiga priser!

2 kommentarer:

  1. Jisses sicket härligt paket du fick!! Förstår att du är nöjd =)

    O du, nästa gång jag kör en Traderasväng..då lovar jag dig att jag kommer att berätta det för dig =D (Har skrivit ett meddelande till dig om det hos mig ;)

    Ha en toppenkväll! Kram

    SvaraRadera
  2. vilka fina kläder. har aldrig hört om märket förr.. håller mig ju till ett annat själv ;-) går att se i min blogg på flera ställen :-D

    Barnkläder är bland det roligaste som finns :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails