20091112

Torsdags bokning......

Hit och dit och fram och tillbax.........så kan jag bara sammanfatta denna torsdagen........så långt som den nu har kommit. DOCK är det en halv torsdag kvar och efter både stim och lek ute på öppna, för att sedan landa hemma hos den andra 5 barnsmamman på gatan........så är jag mör!
Men det är desvärre inte mina spralliga barn, dom har nog fått en otrolig massa nya energimyror i kroppen.......upp och ner för trappen, fram och tillbax i kök och hall.....
....hur var det nu med 5 barnsmamman som egentligen tyckte att huset var lagom.......jag undrar om hon snart ändrar åsigt ;)

Jag ska nog helt enkelt starta en stor kopp kaffe, öppna det spännande paketet som låg i brevlådan.......och bara njuta utav regnet som faller ner.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails