20091109

Till salu.....

Vår älskade bil är till salu och ligger nu ute på blocket...........och efter bara ett par timmar så hade vi fått ett bud........ett bud som var riktigt dåligt och via mail.

Så jag svarade vänligt att vi inte var i akut hungersnöd, men jag tackade för visat intresse.............killen svarade argt att han skulle minsann leta upp en mycket billigare bil än just vår.......

Och efter ytterliggare ett par timmar så ringde det och ett nytt bud las, bara 2 tusen mindre än vad vi begär. JIPPI sjöng mitt sinne........MEN den intresserade killen kan inte komma föränn till helgen.........hur ska jag kunna göra någonting alls om jag ska gå runt här och hålla tummarna hela långa veckan?!.....

5 kommentarer:

  1. Du är utmanad hos mig:

    http://uj76.blogspot.com/2009/11/utmanad.html

    =)

    SvaraRadera
  2. Men det är så där på Blocket, går det så går det liksom. Coolt svar du levererade ;)

    SvaraRadera
  3. Nu är tävlingen i samarbete Lekvira avslutad - ta en titt i min blogg om DU vann?
    Passa även på att delta i mina övriga tävlingar där du kan vinna ursnygga gummistövlar och en fantastiskt lyxig "Chocolate"-kräm! Kram Carolina

    SvaraRadera
  4. Åå vad sur man kan bli över skambud! Men inte lika sur som när dom blir arga över att man inte tar budet, och är spydiga tillbaka. Det sket väl inte du så lite i om han hittade en billigare bil..

    SvaraRadera
  5. nej, vad jobbigt när man måste vänta sådär.. Hoppas att det blir affär i varje fall!

    Kram Ingela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails