20091110

Regn kom till mig!

God morgon.........eller inte!
Att vara mamma till en liten *Simon kan vissa nätter innebära att det blir minimalt med sömn........och att vara mamma med 4½ timmes sömn i kroppen efter en hel natt.....
....kan vara lite jobbigt.
Då kan det hända att man absolut inte vill gå ur sängen på morgonen........att man absolut inte vill ställa sig och laga frukost eller att man absolut inte vill ha en lång dag framför sig.........
........men jag säger bara ATT det kan vara så.........sen är det ju bara upp till mig själv hur jag vill att den här dagen ska vara........
Så REGN och RUSK kom till mig.........så att jag slipper gå ut idag, så att jag kan ta det lugnt och låta mitt sinne få återhämta sig inne i husets lugna vrå.............

*En liten Simon är alltså en liten kille på 15 månader som inte kräver mer än 1 timmes sammanhängande sömn per natt.....vaken 15 minuter.......sömn 1 timme.......vaken 15 minuter.....sömn 1 timme....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails