20091127

Premiär!!


God morgon fredag!
Idag är det studiedag för skolbarn och för almänna förskole barnen, dvs att idag är alla mina härliga ungar hemma på en o samma gång.....eller nästan iallefall. Emma är hemma hos sin pappa denna veckan.

Så vad ska vi då ta och göra på denna lediga dag tro?.......vi har inga större planer......eller rättare sagt så hade jag stora planer ända tills jag upptäckte att f-kassan INTE har betalat ut några föräldrapenningspengar =(........det betyder alltså att jag får börja med att sitta i telefonkö på fm och sen blir det helghandling med pengar som egentligen inte ska gå till handling........

Och för att kunna helghandla så måste jag ju köra bil......så idag är det alltså PREMIÄR för stora familjebilen med Janeth bakom ratten :))
Därför tänkte vi även ta oss en runda upp till kompisen A och hennes barn.....för att sedan åka vidare till Brömsebro och lämna av jultidningar hemma hos Emma och hennes pappa.
Det blir alltså en ganska lång premiär runda idag......spännande.

MEN för er som nu har fått era pengar i tid denna månaden så har jag ett litet julshopping tips.....det finns nämligen fler som har premiärer denna helgen.
Kullerbyttans barnkläder med härliga Kick i spetsen har nyinvigning i nya fräscha lokaler med riktigt braiga erbjudanden.......super toppen nu när julen närmar sig med storm steg!

Men för er som inte kan ta er till Ronnebygatan 28 i Karlskrona, kan i stället klicka er vidare på bilden, för att komma till Kullerbyttans härliga webshop :)

Nu ska jag ta och börja den här lediga dagen så smått.......plocka ur diskmaskinen, för den ska ju snart fyllas igen........stoppa tvättmaskinen full.......för den ska ju snart tömmas och fyllas igen.......ja ni vet, dagen kommer troligen att flyta på precis som det brukar göra.

Hej på en stund & hoppas att ni får en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails