20091124

Nu förstår jag.......

Som jag har gått här och haft huvudbry över hur det finns människor som ibland lyckas med att hinna se bottnen på sina tvättkorgar.........
Det var nämligen väldigt längesedan jag skymtade min botten.......jag tillochmed införskaffade 2 tvättkorgar, en för ljus och en för mörk tvätt.......men icke en skymt efter en botten.
MEN nu har jag DET!!
Efter att innan frukost ha stoppat in dagens första tvätt, så var det ju 2 timmar senare dags för att hänga upp den och sen proppa maskinen full med tvätt nummer 2 för dagen........sen, snabb som bara den så ilade jag upp och hämtade tvätt nummer 3........ifs så ligger den på bänken i tvättstugan och väntar......
Men nu är det som sagt tomt och jag ser bottnen.......i den ena tvätt tunnan iallefall.
Skam den som ger sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails