20091104

.........

Det knakar och det brakar......inte det minsta trevligt när man är mörkrädd.
Patetisk står med stora bokstäver skrivet i min panna.......vinden är vad du hör!
Ohjälpligt är precis vad det är, när man inte har nerver som räcker till ensamhet i mörker.......och när sinnet spelar mig spratt gång på gång.
Jag låter tiden rinna iväg i ett telefon samtal med frusen lillasyster.
Glad och ledsen på en å samma gång........så är mitt sinne just nu.
Sova är nog den rätta medicinen för mig just nu.....

2 kommentarer:

  1. Usch fy, men jag kan trösta dig med att då står samma ord i min panna...Gillar inte att vara ensam helst inte om det blåser...Fast lustigt nog var jag mer rädd när jag bodde i stan!..Logiskt kanske..där är ju risken större att någon skulle komma in genom fel dörr! På landet känns det tryggare. Här får man i o f sig vara orolig för att snubbla över grävlingen om man går ut utan ficklampa.Scary om något!!!Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Hm, men jag tror att om man vill göra ett till UL "utan anledning" så får man betala själv.. Vet inte. Kan ju höra med BM nästa gång.

    Om man är mörkrädd är det ju skönt när det blåser. Det är ju alltid nånting konstigt som låter när det är mörkt och tyst. Blåser det så kan man alltid lugna sig med att det bara är blåsten ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails