20100319

2012

Weeeee......fasiken vad energi!
Vad kom den ifrån tro??
Hela dagen lång har det hållt på.......jag har varit barnvakt, vi har varit borta nästan hela dagen men vi har ändå hunnit massor!
Tittat på små bebis lamm, tvättat, hängt tvätt, handlat lite till, beställt blommor till en födelsedag och varit social....ätit gottig fredags tacos och elden sprakar i pannan!
Så skönt, men visst är jag lite rädd att det hela handlar om en tillfällig sinnesförvirring........
Hur som haver så är det kväller......fredags kväll och vi ska ha fredagsmys........dom små har för tillfället småmys med "hitta Nemo" filmen och popcorn.......och så fort som små sover så är det fredagsmys för oss stora.
Då ska det tittas på nyinköpt filmen "2012" och det ska knapras chips med dipp ;) ....... jag tror att det är en film som passar den här familjen som handen i handsken :)


Trevlig kväll på er alla & på återseende i morgon......

2 kommentarer:

  1. Vad skön din dag lät! Jag hoppas att helgen blir lika positiv och rolig^^

    Vi myser framför lets dance, men efter det blir det kanske en film hr också.
    Vi kommer ha ganska fullt upp i helgen så jag vill passa på att hälsa på dig nu och önska god helg^^

    Kramar Cecilia

    SvaraRadera
  2. Härligt med sånna dagar då det känns som man orkar vad som helst =)

    Berätta gärna vad du tyckte om filmen, har funderat på att införskaffa den jag med!

    Hoppas ni får en lika bra lördagkväll! Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails