20100304

Back on Track

Nja, det är väl att ta i. Att allt är som vanligt är det inte riktigt.
Men jag är i allefall på G och farbror doktorn på sjukehuset lovade att allt snart är bra igen.
Tack snälla söta ni för värmande kommentarer ;)

Och tack snälla ni för grattis hälsningar till lill loppan som numera alltså är hela 4 år!

Vi har kalasat, men långt ifrån kalasat färdigt.
Min lilla familj bestående utav småsyrrorna och barnens små kusiner var här igår.
Det var många fina paket att öppna och vi lekte, umgicks, fikade och hade en väldigt braig kalas dag.
Izabell myste på hög nivå och är än så länge väldigt nöjd över lego, målarfärger, spel, Hello Kitty kläder och en massa andra braiga saker.

Men som sagt så kommer det att bli minst två kalas till, men vi tar det lilla lugna och bokar bara ett i taget.
Så i morgon är det kompis kalas på gång och det brukar ju vara toppen roligt. Att få visa allt det roliga man har fått och spännande med fler paket.

Jag tror att det råder något slags blåsväder ute.....det är nämligen strömlöst till och från här hemma. Hela lilla byn blir becksvart, men bara efter en stund så är det ljust igen.
Så det blir inga härliga kalasbilder idag, vågar inte koppla in kameran till datorn. 
De får i stället komma en annan dag.

Nu ska jag ge min lilla symaskin en ärlig chans....eller kanske mig själv. Nya fodral till barnens nyinköpta gröna "sacco" säckar ska förhoppningsvis ta form.
Hur det hela går och om det överhuvudtaget kommer att gå, ja det återstår att se.

Önskar er alla en god fortsättning på denna torsdagen.

4 kommentarer:

  1. Hej^^

    Jag hopas att du snart mår bättre och sen vill jag såklart gratta den stora tjejen!
    Det är så roligt med födelsedagar och nu på lördag är det Lillys första! Det är stort, fast 4 år är ju faktiskt 4 gånger så stort^^

    Hoppas att hon blev nöjd med sin dag och att ni haft en bra torsdag!

    Kramar Cecilia^^

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är åter...hoppas du kryar på dig.
    Kalas bestyr tar också på en mammas krafter även om 4-åringen antagligen är överlycklig nu! Hello Kitty kan man ju bli lycklig av, bara att se;)
    Hoppas ni får en trevlig helg. Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du är på väg tillbaka. Vad rädd om dig.
    Ha en mysig helg *kram*

    SvaraRadera
  4. Skönt Du är tillbaka, jag har saknat Dig och oroat mig. Bra doktorn har gett ett positivt utlåtande.
    Skoj med kalas och roligt med Hello Kitty.
    Jag hoppas allt nu blir bra och att Du känner Dig okey.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails