20100331

4 års kontroll

Nja, att Tisdagar ska bli mina favorit dagar, det är nog för tidigt att säga........så jag får nog vänta på att rätt dag dyker upp.
Kanske en dag då jag vinner 214 miljoner kronor på lottot eller liknande........det hade ju inte suttit så fel ;)

Men å andra sidan så har jag ju så mycket annat att vara lycklig över och tur i spel är nog inte riktigt min grej.

Idag stundar det 4 års kontroll för Izabell och jag tänker inte gå händelserna i förväg....
...men jag tror att det kommer bli minst ett återbesök innan tösen blir "godkänd"
Säger bara ett ord........trots.......så förstår ni kanske dilemmat ;)

Sen så ska mamman i familjen lämna lite blod, det behövs lite värden inför operationen i morgon och snälla BVC/DSK sköterskan har lovat att göra detta eftersom vi redan är ute på vårdcentralen.

Och efter kontroll och blodprov, så ska det bunkras upp i kyl och skafferi. En mathandling skall alltså genomföras ute i byn.
Men sen så ska vi hem och bara vara.......ta det lugnt och peppa inför morgon dagen!

Trevlig Onsdag på er!

3 kommentarer:

  1. Go'morgon, Du verkar ha full kontroll över denna dag, jag förstår Dig absolut, men Du glöm inte att ringa sjukhuset i eftermiddag.
    Jag har blivit sövd väldigt mycket senaste 10 åren och alltid vaknat upp efteråt... jag är en sån där hysterisk patient, sjukhusrädd, rädd för sprutor, läkare etc men har hittills alltid klarat mig med livet i behåll.
    Jag tror inte Du behöver vara orolig, läkaren vet vad han gör.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Skickar ett gäng krya-på-dig-kramar & blommor;) tidningar;) chokla´;) så att du har nå´t att njuta av efter operationen.
    Hälsar på senare=D
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  3. Hej ja det där med trots det känner jag så väl igen.
    Allt kommer gå bra har blivit opererad många gånger och som någon skrev i ett inlägg längre upp läkarna är duktiga och vet vad dom gör lovar och tänka på dig när jag ligger i gynstolen i morgon.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails