20100316

Latmask eller ej

Nja, någon stor förändring har det ju inte blitt. Så sjukstugan håller öppet för snoriga åkommor även idag, plus att den lilla djävulen som har satt sig i min rygg.....ja han är nog där för att stanna.
Jag trodde först att det kanske var latmasken som gnagde.......men jag har ju lust och energi till att göra saker, men ryggontet sitter som en smäck :(

Dock är det sol idag och det är ju alla tiders skönt! Ute lek är snart på gång och barnen har tjatat en stund....men man kan faktiskt inte gå ut hur tidigt som helst. Mamman måste få städa, bädda och plocka lite innan det är dags att entra ytterdörren........men som vanligt så finns det någon som anser att han har fått vänta för länge på ute lek........
Jag tror bestämt att det är en liten skogsmulle jag har fått till son :)
Så det är väl bara att "ta tjuren vid hornen" och bege sig ut nu!
Trevlig tisdag på er!

5 kommentarer:

  1. Tur att han "kan själv" så din onda rygg inte måste klä på alla de små...Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Fint väder här idag också. Odin är inte lika förtjust i utelek som Simon. Jo, en liten stund. Men efter den lilla stunden är det bara gnäll om att han vill in igen.. Då känns det så trist att pälsa på alla kläderna.. Men lite friskluft måste man ju ha.

    Har du inga tabletter att ta för din onda rygg? Annars får du införskaffa en sån där spikmatta! Ska vara bra har jag hört ;)

    SvaraRadera
  3. En mitt på dan hälsning kommer här från ett kallt men soligt Lappland :)
    Elin har, enligt sjukvårdupplysningen, antingen lugtrörskatarr eller krupp, jag bör ta kontakt med läkare eftersom Elin kan behöva kortison om det är krupp... det får bli i morgon, jag måste besikta chevan i eftermiddag och har noll möjlighet att vänta på att någon sköterska ringer upp.
    Elin är oxå en uteunge :)
    Så trist med Din onda rygg :( har Du inga tabletter mot värken?
    Ha en så bra fortsättning på tisdagen som Du/Ni bara kan.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Hoppas ryggen blir bättre snart är jobbigt att ha ont och sköta barn och hemmet.

    SvaraRadera
  5. Go'morgon min sköna :)
    Jag hoppas Ni alla mår bättre i dag än vad Ni gjorde igår.
    Det finns ju annan värkmedicin än Voltaren, jag tycker det är konstigt att Du t ex inte fick Tradolan.
    Ha en bra dag med mycket sol och uteliv.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails