20100317

Jul stök

God morgon.
En strålande dag ute och hopp om det mesta :)

Hm......nja.......
Vi börjar om.....
God förmiddag.
Det snöar ute och sjukstugan är på fötter :)

Det snoras nu mindre, ryggen sitter kvar.....precis som huvudet.
Men har precis samtalat med sjukehuset och doktorn som sa att Janeth skulle bli bra i kroppen snart.....ja han hade fel.
Kroppen mår inte ok, så i morgon blir det återigen ett besök.........mil ska återigen köras och pengar ska återigen läggas ut.
Lite hutlöst tycker jag nog att det är......återigen 300 riksdaler för ett ynka litet besök......så efter morgonens besök hoppas jag verkligen att jag har fått bra svar.

Idag blir det nog inte så mycket gjort....överhuvudtaget.
Izabell vill baka pepparkakor......jag kontrade och har nu lovat att hon ska få göra lera......och av leran kan hon få göra låtsas pepparkakor ;)
Låter kanske lite elakt, men jag är faktiskt inte det minsta sugen på att ställa mig och göra pepparkaksdeg.....känns ju lite som jul stök......och vem vill få jul känslor nu när man vill ha vår?!

Sen i eftermiddag kommer storebror Alexander hem ifrån sin pappa.....ja efter skolan så klart.
Då blir det troligen full rulle på alla barnen och mamman kan kanske få sig lite ensamtid nere i tvättstugan......lyssna på härlig musik och få hänga lite tvätt helt själv......det är vardagslyx som heter duga det ;)

5 kommentarer:

  1. Önskar att min tvättstuga var stor nog för tvätthängande vardagslyx. Men som den är nu, så får jag backa ut medtvättkorgen och hänga tvätten i hela huset! Skratt. Längtar till varmare tider så tvätten får komma ut på torkställningen istället.
    Tack för krya på mig hälsningen...skickar en till dig med hopp om att ditt nästa läkarbesök blir mer positivt.
    Ha en skön dag i tvättstugan. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. *krya på kramar i mängd*

    Du, chevan gick genom besiktning utan anmärkning.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Nämen usch för snö & pepparkakor nu. Nu får det bli vår!!!

    Du borde väl snart vara uppe i det där högkostnadsskyddet förresten, om det kostar 300 spänn varje gång? Jag är snart uppe i 900 efter alla ultraljud, sen är det bara att utnyttja alla gratistjänster, haha ;)

    SvaraRadera
  4. Får hoppas du får svar jobbigt att åka fram och tillbaks och inte veta något.
    Det lätt gott med pepparkakor men håller med dig att det inte känns rätt att ställa sig och göra sådan deg nu i mars,du får köpa färdiga i affären fall dt nu finns att köpa.

    SvaraRadera
  5. Sjuka, snö o julstök..hm, det lät inte som någon kulig kombination ;) Hoppas det vänder till det bättre snarast! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails