20100324

Smak tips

Det blev ingen grå och tråkig dag idag.....det blev en solig och varm dag.
Så vi har varit ute nästan hela dagen, vilket barnen älskar.
Vad dom dock inte älskar, är att ute dagen till slut är till ända och det är dags att gå in för att göra dagens middag.

Idag stod det Pastagratäng på menyn. Smaskens gottigt!
Och som vanligt när det vankas köttfärssås i någon form....ja då flyger majskrokarna fram.....för då är det dags att doppa ;))


Simon är nämligen en liten prov smakare, av allt.
Och
majskrokar
kan man dippa i allt!

3 kommentarer:

  1. Så härlig Din/Er dag låter, så skönt med braiga dagar.
    Japp :) tavlan är livsnödvändig, jag behöver den verkligen och när jag ändå köpte födelsedagspresent till min bästaste Carina, ja då fanns det ingen återvändo.
    Ha en braig fortsättning på onsdagen, själv ska jag strax lägga mig och sova ihop med min Elin.
    Go'natt & Sov gott *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Jasså till det oxå? Majskrokarnas möjligheter är visst oändliga!! =D

    SvaraRadera
  3. Kul att han gärna provsmakar;)
    Oj, här gäller det också att hinna innan gubben är hemma! Bäst är om jag bara möblerar om och inte ställer en massa "bära-ut-till-förrådet-saker" som jag inte orkar bära ut själv.Här petas mattor in under skåpen och sedan går det mesta att dra runt (utan att behöva tömmas)...Senaste möbleringen blev inte så omfattande eftersom det endast var soffdelar som stuvades om. Piffet göms i lådor så att det är lätt att ändra när lusten sätter in;) (kan snart skriva bok om möblerings-konstens alla knep)hihih
    Kramar Milla:))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails