20100326

Då var det dags

God morgon fredag!
Både efterlängtat men även stora bävan inför dagen.
Ingen frukost är intagen......men det känns knasigt att gå in i köket när jag inte kan mumsa i mig någon smarrig macka, eller fil med massor av flingor......eller en stor kopp kaffe :(
Men kaffe ska kokas och tas med i termos. För bilresa hem utan kaffe i kroppen, ja då är det nog bäst att jag lämnar bilen och går.......
Men det ser ut att bli en härlig dag idag, solen lyser ju redan! Och våren, ja den är nog här på riktigt.....äntligen!
Och jag håller tummarna för att alla barnen är någorlunda bättre idag, så att dom kan njuta för fulla muggar av en dag som det har lovats många plusgrader på.
Nu ska Janeth föra över lite pengar, skriva en helghandlingslista, klä på mig lite anständiga kläder och snart bege mig ut på min lilla sjukhusrunda.....som jag för övrigt hoppas på att det blir en kort runda ;)
Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

  1. *tänker på Dig/kram, Lycka till*
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas oxå det blir en kort sjukhusrunda. Så jag håller mina tummar och tår för dig medan du håller dina för mig ;) Går säkert bra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails