20100307

God morgon Söndag

En helt ny dag och det ser ut att bli en braig dag.
Sol, sol och åter sol. Lukter och härliga takdropp kommer att få fylla hela dagen.
Tänkte till ochmed ge mig på dom där skitiga fönstren......så att vi kan få släppa in den härliga solen ;)
Skolprojektet storlek stor är i fullan gång. Halvvägs genom insändningsuppgiften är jag och hela 1224 ord är nu skrivna!
Så skönt och kanske är det inte helt omöjligt att lyckas.....men är ju inte riktigt färdig ännu. Men har ju till klockan 24.00 på mig i natt........så visst borde det hinnas med.
Det är ju bara det att jag distraherar mig själv med andra ting........som att försöka fynda på Tradera. Har helt och hållet hållt mig på bra avstånd därifrån väldigt länge, men är nu helt betuttad igen......allt ifrån nya vårjackor till att fynda härliga scrapp saker är vad som gäller.
Jag är ju nämligen stolt mamma till Emma, som bara älskar att få skapa med händerna. Duktig är hon också, föredrar till och med att göra själv än att köpa nytt.
Och då är det extra kul att kunna förgylla scrapplådorna med lite nya saker ibland.
Men nu ska jag dra mig långt ifrån datorn en stund.
Tvätt ska hängas och ute lek är ett måste :))
Önskar er alla en härlig Söndag!

3 kommentarer:

  1. Hej, skönt det låter att det ser ut att bli en bra dag, det är Du/Ni verkligen värda. Jag tycker synd om Er, beklagar Er förlust.
    Lycka till med pluggandet, även om Tradera kan vara mer intressant ;-)
    Ha en bra dag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Hehe, klart DU måste hjälpa till. Som 5-barnsmamma har du väl knappast nåt bättre för dig ;) Nä man kan ju tyvärr inte få allt =( Men det blir gångavstånd till sjön iaf, även om det inte är riktigt samma sak som havet!

    Här är också vårväder idag. Men några fönster ska det inte putsas, och inte ska det pluggas heller.. Trsit låter det, men håller tummarna för att du hinner färdigt! Blir säkert bra =)

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skönt att det gått åt rätt håll för dig. Energin verkarha återvänt. Njut av solen och kanske kan vi få se lite scrappade alster någon gång här på bloggen. Kul när barnen är kreativa och ser sitt eget värde i det. Ha en riktigt solig söndag.Kram Milla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails