20090717

Ännu kortare fredag

Eftersom all min vakna tid idag har gått till att klippa gräs, klippa gräs och återigen klippa gräs.......så har jag nu bara studsat in en snabbis i bloggvärlden. Uppdateringar och lite annat smått och gott att läsa och frossa i innan det är dags att få ställa sig i en efterlängtad och rykande varm dusch!
Och självklart så rinner näsan och halsen kliar efter allt klippande. Men hade det inte blivit gjort idag så hade vår trädgård klassats som DJUNGEL och alltså inte trädgård.
Men att klippa en gräsmatta i storlek super stor och 100 buskar och träd som står i vägen som gör att det är omöjligt att gå framåt i mer än 1 meter.....ja det tar tid!
Och tiden ska ju även räckta till barnen som inte tycker att det är så kul med en mamma som klipper gräset en hel dag, alltså har det lekts, klippts, ätits, klippts och lekts, ätits och klippits gräs igen!
Men jag är glad, nu har jag en prydlig trädgård igen och mina grannar är nog ännu gladare, för nu kan dom njuta av tystnaden igen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails