20090730

Tillökning

Dagen har tagit form och vi är strax på G ut genom dörren.
Ska nämligen umgås med Annelie och hennes 4 barn idag, men innan vi landar hemma hos henne så ska vi hinna med ett besök inne på ICA + ett snabbt in & vända på djuraffären. Ska nämligen köpa 2 stycken matskålar till våra tillökningar som jag och barnen ska hämta hos mamma i helgen.
Och ja, det blev "bara" 2 kattungar som får följa med hem. Känns som om det räcker gott med tanke på min allergi mot pälsdjur och en massa annat smaskigt som luktar mumma i sommarvärmen X=
Har även raggat upp en katt transportsbur så att jag slipper ha 2 stycken enligt min mamma; sjövilda kattungar lösa i bilen på vägen hem.
Så i morgon bär det då alltså av till skåneland igen, en liten minisemester blir det med bara jag och dom små som kommer sova över hos mamma hela helgen.
Hoppas och håller tummarna för att det kommer bli toppen väder så att vi återigen kan få landa nere vid havet och få glassa runt på stranden med en massa andra människor.
Nu är det hög tid att jag tar och gör oss färdiga för avfärd.
Ses senare!

2 kommentarer:

  1. Jaha men så bra, då vet jag det ;) Trevligt att ni tänker stanna i helgen =) Vad det gäller vädret så ser det för tillfället inte så lovande ut, men hoppas kan vi göra!

    SvaraRadera
  2. Även jag håller tummarna för bra väder!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails