20090727

Måndags kväll

Sådär ja, då har man alltså avklarat heeela långa måndagen helt på egen hand. Sitter helt alone och väntar på att sambo ska komma hem......snart.
Självklart så har det varit en dag fylld med både lek, mat, gnabb, kärlek och en massa annat som har gjort att tiden rusat iväg.

Bla. så låg den senaste webshoppingen i brevlådan idag och som vanligt blev jag sååå nöjd! Hade ju nämligen fyndat på kullerbyttanbarnkläder nu när dom har tokrea på massor utav härliga barnkläder. Men vill ge ett gott råd....skynda fynda! För i mitt paket låg nämligen en (vår) jacka till Simon som han ska använda som höst jacka. Jag har lääänge kollat in just denna jackan men inte föränn nu så slog jag till. Och blev så nöjd, älskade den direkt!

Bestämde mig för att klicka hem en till Philip oxå, så begav mig ut på weben.......men kunde inte hitta den. Så lyfte luren och ringde direkt till kullerbyttan.........slutsåld!

Men men, nu finns i allefall 1 stycket jacka i mina ägor och även lite annat smått och gott och allt för en liten lagom peng.

1 Jacka, 1 par mudd jeans, 1 par strumpor med bilar, 1 mössa, alltihopa ifrån name It & till Simon i lite sen födelsedagspresent.

+ 1 par jeans leggins till Izabell.

Nu ska jag leta upp en god smaskig magnum glass och entra soffan för att titta på en gammal Beck film!


God kväll till er alla......

2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen kul att dom bara visar gamla filmer som man redan sett på TV:n alltid.. Men Beck är aldrig fel. Gunvald är ju kung =D För att inte tala om alkis-grannen xD

    SvaraRadera
  2. Kul att du är nöjd :)
    Det läskigaste i gårdagens Beck-film är när hon ringer sin man som hör att hon blir överfallen och sen är försvunnen *RYS* Måtte inte det hända oss...
    Ha en bra dag! // Kick
    PS Jag kan inte kommentera om det inte är anonymt? *oteknisk*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails