20090711

Lust party

Har återigen flytt upp till min egen lilla vrå, för det är precis vad det är.
Upptryckt och intryckt i ett super litet skyffe har jag numera min plats, inte för att jag klagar.....en plats helt i min egen smak. Här får "bara" jag plats, sen att jag får bända och vrida ur leder och andra kroppsdelar när jag har suttit här en stund......ja det får man ta för en egen liten stund.
Dock är vrån INTE ljudisolerad så jag hör precis allt som händer runt omkring mig och just nu pågår allt annat än läggning utav 3 stycken uppstimmade barn där nere med sambon :))
Eftersom nu Simon har åkt på.....,ja det vet vi ju inte ännu men hög feber iallefall så blev det inget Lust party för 5 barnsmamman.......eller heter det kanske 6 Party?!
Bjuden var jag, skeptisk likaså ;) Men efter moget övervägande så tänkte jag att det hade ju i allefall vart super att få träffa vänner och okända och få komma utanför hemmets väggar en stund.
Men så blev det då ej men jag hoppas på att det går flera "tåg". Kan ju inte gå igenom livet med att ha varit på allehanda olika partyn, men inget 6 party :D
Nu tror att jag att jag åtminstonde ska frossa runt i lite recept på någonting gott till middag i morgon innan det är dags att göra familjen sällskap nere i tv rummet. Måste ju få lyxa med någonting nytt i allefall.
Hoppas att ni har en trevlig lördag & att vi ses i morgon igen!

1 kommentar:

  1. Vill tipsa om en perfekt tävling för föräldrar som nu pågår i min blogg:

    http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails