20090727

.......

nej, nej, nej.....
Jag har ju glömt bort kycklingen som är ute i sommarburen......den sitter där ute fortfarande!
Nu är det mörkt och ni som känner mig vet ju hur sjukt mörkrädd jag är..........
Kan lova att jag inte kommer våga mig ut :(
Varför ska man lida utav en fobi som gör att jag var kväll måste lida........
Vilken tur att jag glömde tvätten ute oxå, får helt enkelt hoppas på att räven blir rädd för alla flandrande lakan så att kycklingen lugnt kan sitta där ute tills sambo kommer hem......

2 kommentarer:

  1. Tufft läge, fobier suger!

    Fast jag är inte lika rädd för mörkret som jag är för alla spindlar som kryper fram när det blir mörkt...

    Tänker på dig, hoppas du känner det och får mod att rädda lilla kycklingen från ett grymt öde ;)

    SvaraRadera
  2. Ledsen men kände inget, tack ändå. Och som sagt var så lever ju den stackaren fortfarande :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails