20090710

Trojanska hästar

En halv dag har det tagit för mitt nya patenteta nätta lilla super antivirus program att leta sig igenom min dator för att upptäcka och kasta ut ett par Trojanska hästar + att det tydligen satt en liten Stig Bergling junior i min dator och hackade annat än lök!
Nu är dom alltså inte kvar i min dator längre och jag kan med lätthet säga att jag ALDRIG kommer förlita mig till att ett antivirus program gör det dom ska.
Nu ligger även Norton på skräphögen och jag hoppas verkligen att PC Doktorn som gav oss det nya virusprogramet, gett oss ett med super förmåga att hitta virus och annat.
Bortsett ifrån att jag har sprungit fram och tillbax till datorn idag så har det inte hänt så mycket annat.
Är super seg efter en natt med en väldigt ledsen och kinkig Simon som har en feber som landat på 39½.
Av någon oförklarig anledning så har han trots Alvedon och vila fortfarande feber, håller tummarna för att det är tandabissingar på G igen och att det inte är början på en lång förkylningsperiod:(
Men med tanke på sista tidens nedgång utav sommarvärmen så är det ju inte helt omöjligt att det är det sistnämnda som denna feber handlar om. Hade ju vart snyggt nu när det ska bakas och kalasas.
Och baka är precis det jag ska göra nu. Kladdig chokladkaka står på önskelistan för dagens mellis fika, och är det fredagsmys så är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails