20090713

Inga baciller

Trots "klemmiga" doktorn så hittades inga baciller eller andra tecken på att Simon över huvudtaget skulle vara sjuk.
Jag bad doktorn kolla lite extra för jag ville verkligen inte åka hem med min lilla kille som jag vet inte är som vanligt, men som hos doktorn uppvisade ett exemplariskt humör och skrattade och hade super roligt, alltså inte en enda liten tår!
Men inte mycket att göra åt, tackade för oss och vände återigen bilen hemmåt. Får se hur utvecklingen blir de närmaste dagarna för doktorn helgarderade sig nämligen med att säga:
När man är så här liten så finns det ju ingen garanti för att han inte blir mycket sämre ikväll :(
Så vi får väl vackert vänta och se vad som händer, under tiden så får jag väl helt enkelt fortsätta att "kånka" runt på min lilla kille som hänger läpp och sliter sig i örat........

2 kommentarer:

  1. Varför gör dom så? Varför kunde han inte skrika och leva om hos doktorn också så att han fick se att det visst var nåt fel? Jag tror han driver med dig ;) Detta är ditt straff för att du inte låter honom amma mer!

    Om Odin är lika stor som Simon nästa gång vi kommer så kanske han blir motiverad att äta =D

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja du Carro. Tror att det är uträknat att dom uppvisar gott uppförande när man ska försöka motbevisa att det inte är så.
    Troligen finns det ingenting som motiverar honom till att äta mera....hans mage vill bara inte ha mera.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails