20090711

Platt fall

Har haft en lååång natt med 411 uppvaknanden då en liten Simon har varit ledsen. Het som en liten kamin är han men ändå lätt tröstlig.
Dock hade han inte ätit eller druckit sedan på morgonen igår, vilket gjorde att Janeth nu föll på mållinjen :(
Jag har alltså förlorat kampen i att sluta amma, men kan ju erkänna att det faktiskt inte gör allt för mycket just nu.
Nu vet jag ju åtminstonde att han har fått i sig lite vätska och får helt enkelt ta itu med amningen sen när min lilla kille är kry igen.
Så pga av min lilla sjukling så verkar denna lördag bli extremt lugn, sambo har tagit med sig Izabell och Philip på en "åka & laga traktor" runda för att mamman själv skulle få en chans till lite lugn och ro.
Så tror att jag ska tillfället i akt och smyga mig ner till tvättstugan en runda. Får se hur långt jag hinner innan Simon återigen vaknar ifrån sin andra powernap idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails