20090709

Kort rapport

Ingen telefon, ingen sambo och ingenting gott att äta.
Fick trevligt men kort besök på förmiddagen.
5 Barns mamman nummer 2 på "gatan" kom över med sin son Tobias som är lika gammal som Philip....alltså snart 5 år.
Eftersom Janeth inte bakat ännu så fick det duga med glass och jordgubbar till fika.
Hoppas nu bara att "gubbarna" räcker till krämen i kväll, har för tillfället ett stort socker/söt behov och jordgubbskräm hade ju suttit som en smäck ikväll.
Den besökande 5 barns mamman och hela familjen skulle i morgon åka på semester
1 vecka......till Sälen!
10 timmars låååång resa med fullproppad bil. Fullproppad utav barn och packning, för att åka till sälen på fiskesemester.
Ja en del vet enkelt hur man roar sig på bästa sätt :))
Jag är nog en aningens för bekväm för att överhuvudtaget ens tänka mig tanken att utsätta mig själv eller min familj för den våndan.
Tyckte att en bilresa på 1½ timme i en fullproppad bil var ungefär där gränsen gick för vad jag och barnen orkade.
Önskar er en härlig semester och hoppas att ni får bra väder där uppe i Norrland......med myggen.......o fisken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails