20091001

Avrunda dagen/kvällen

Nu är alla dagens måsten avklarade och jag har tillochmed lyckats titta på en hel film utan att somna. Ond aning med Sandra Bullock......faktiskt en helt ok film.......en film som får i allefall mig att tänka på allt som gör mitt liv betydelsefullt.

Men nu tänkte jag avrunda denna torsdag i "luttrad tävlingsmänniska" anda och helt enkelt delta och hoppas på tur i ett par tävlingar........



"Jag vill vinna 1 presentkort värt 500kr från Me&i hos Tant Ulrika!"
Tävlingen avslutas måndagen den 12/10 kl 20.00 Vinnaren utses genom lottning!



"Jag vill vinna ett presentkort värt 400kr från SweetFunky hos Tant Ulrika!"
Tävlingen avslutas söndagen den 18/10 kl 20.00 Vinnaren utses genom lottning.



Tävla hos Edvinsmamma om ett presentkort á 200 kronor från Okidoki Barnkläder! Tävla här du också!”
Tävlingen avslutas Måndagen den 26 oktober klockan 21.00
Sådär ja, då är det bara till att återigen hålla tummarna och hoppas på tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails