20091007

Onsdags dax

Regn, regn och mera regn.........
Utan tvekan en tråkig start på denna onsdagen, men å andra sidan så kommer det förhoppningsvis hinnas städas en hel del inne i stället för ute idag.
Barnen är i fullan gång med lek och stim.......Simon vandrar runt och säger "deee" (vad är det, en aningens förkortat) till allt.......han slår på allt och springer skrattandes vidare när han har lyckats träffa någon som protesterar högt.......mitt lilla busfrö :)

Som vanligt står radion.......min 30 års present........på i köket, ett behagligt ljud som fyller vår vardag med många härliga stunder. Idag var det dags för direkt sänt Bröllop.........min kropp rös och jag blev tårögd.....stod inte och grät men reagerade uppenbarligen. Undrar om det hör till åldern att man reagerar med klassiska tårfyllda ögon när någon gifter sig.......ni vet så där film aktigt. Kanske är en stundande 30 års kris, för den har fortfarande inte visat sig........inte mig veteligt i allefall ;)

Däremot så stundar nu för mig en husesynsrunda, det är alltså dags för att samla upp tvätt, bädda sängar och detta kommer avslutas med en obligatorisk dammsugsrunda......roligt, roligt!

Önskar er en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails