20091025

Tick tack......

Jaha, så var dagen kommen då det var så dags att lägga om hela dygnsryttmen igen.......skönt att det stundar ett efterlängtat höstlov för barnen. Lite svårt att komma in i nya banor är det minsann...........men har jag tur så är allt som vanligt på onsdag igen......då har vi nog vant oss vid den nya tiden igen.

Idag har det precis som igår, regnat......ungefär hela lååånga dagen, tråkigt så sant. Men myspys får alltså fortsätta......även om det saknas en jobbandes sambo, men det får man liksom ta.......jag kan ju inte mer än att säga, att jag har hittat mig en sambo som älskar sitt yrke så pass mycket att han tycker om att utföra det även som fritids syssla ;)

Barnen bygger kojja, stimmar och leker.......långt inne i skogen och upp i luften de far iväg i sina fantasier.........jag drömmer om att jag INTE ligger efter med tvätten och att mitt hem INTE är skruttigt efter många timmars lek och skoj..........sitter och letar efter en "Trofast" förvaring.....tror att den kan ha lösningen på mina skruttiga leksaksproblem........

1 kommentar:

  1. Skulle behöva en trofast till hallens alla vantar, mössor, halsdukar mm.Kram Milla:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails