20091024

Framtids tankar

Mamma, mamma.......skynda dig......dom gör om ett kök på tv:n!!
Min 5 årige Philip är i extas......överlycklig över sitt fynd i sappandet på tv:n........han ler och vill att jag sätter mig ner brevid honom för att se på när ett gammalt hus får sig en riktig ansiktslyftning på kanal 5.
Men mamma, kolla vilka fina färger......dom passar ju bra ihop........

Vilken kille han är min lilla Philip, så många tankar och känslor som inte syns utanpå. Jag undrar vad det blir av den killen när han växer upp........undrar om han kommer fortsätta att gilla inredning och coola planlösningar sen när han växer upp oxå......eller om det bara en grej just nu. Jag är i allefall glad att jag har 1 kille i familjen som gillar samma saker som sin mamma.

Ett som i allefall är säkert, är att om man kan förutspå sina barns framtida intressen/arbeten......så har jag en blivande inredningsarkitekt i familjen.........

1 kommentar:

  1. Välkommen i klubben, här stylar min 9-åriga son när vi gör fint.Han har öga för det estetiska. Fast nu lutar de åt kock..inte så dumt. Om din son gillar Ben 10 så kan han kolla min sons blogg.Länka via min sida.Ludvig9killen.Kram Milla:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails