20091013

God kväller......

Snart är en händelserik tisdag till ända........men vi är nöjda över vår dag och kan med lätthet gå och lägga oss utan besvär. Eller ja, det var ju kanske att ta i........Simon har precis somnat och jag har en del plock att ta itu med innan jag kan säga god natt........men om en stund, då ska jag också sova som resten utav min älskade familj just i skrivandets stund gör.

Idag har invigning utav overall skett, för kallt har det varit precis hela dagen och ska man som Simon sova ute i vagnen, ja då är det bara till att dra på sig overall och lägga sig i en härlig åkpåse ute i en vagn. Och jag måste ju få säga att årets Simon overall inte bara är snygg att se på....den var även toppen bra och värmde min lilla kille riktigt ordentligt. Så nu är det bara till att hålla tummarna för att den kommer hålla måttet hela vinter.


Så till dagens utvecklings samtal med Emmas lärare.......eller samtal o samtal. Det hela tog 11 minuter och sen kunde en väldigt stolt mamma med dotter lämna klassrummet med glada miner :)
Min duktiga Emma som i morgon åker hem till sin pappa igen.....alltså stundar en lång vecka utan henne i mitt hem.

Planerna för morgondagen ser exakt ut som dagens planer........frukostar, dagislämning, lunch, dagishämtning, mellis och utvecklings samtal.......dock med nästa skolbarn Alexander......men visst är det härligt när man börjar få kläm på sin händelserika vardag ;)

Nu önskar jag er en god natt och på återseende i morgon!

2 kommentarer:

  1. Jag har 2 nystartade tävlingar inne hos mig, med presentkort från Lekvira och Viking gummistövlar från Nicework i potten, totalt är det 5 pågående tävlingar just nu - var gärna med! kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Fin blogg ;-) Gillar du barntävlingar, kika gärna in hos oss då!! 4st med kanonfina vinster igång nu!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails