20091005

Härliga måndag

Halva måndagen är nu gången, sambo har åkt till jobbet och nu väntar vi bara på att hämta hem Emma. Hon slutar skolan vid 15, men idag stundar Juniorerna för hennes del så vi får allt vänta tills klockan slår 17.00. Men sen blir det hämtning utav efterlängtad dotter.......plus ett litet(läs stort) paket som ska hämtas hem ifrån posten och om mitt huvud minns rätt så är det sista paketet vinterkläder innan allt är fullkomligt i årets vinter garderober.

Idag har det promenerats med sambo, barn & vagnar igen.....långt.........igen, sen var det bara att ta itu med middagen och avvinkning utav pappa/sambo.
Pratade även lite med min lilla mamma, det stundar ju nämligen inte bara en 5 års födelsedag.....utan även en 20 års födelsedag den 19/10.
Lilla syster Lina fyller nämligen år på samma dag som min lilla Philip. Så dubbelt kalas och dubbelt med paket, vilket gör att det måste smidas lite extra braiga planer då födelsedagen skall firas hemma hos oss detta året.
Det ska alltså bli god mat och det ska alltså handlas ett par väldigt braiga paket......förslag någon?

Nu är det dags för mellis i detta hemmet, sen ska det lekas ute i trädgården och jag planerar att göra ett utrotningsförsök på alla löv som nu återigen har lagt sig som ett täcke över min gräsmatta
:(

Hej på en stund!

1 kommentar:

  1. Vet du vad..måste bara säga att du beskriver de mest vardagliga situationer på ett mkt rogivande vis! Alltid kul att läsa dina rader oavsett vad de handlar om :)

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails