20091027

Tisdags morgon

Vaknade tidigt idag, 3 hemmavarande små barn snusade fortfarande kudde..........
Jag fick ducha utan att det stod något litet barn och hejjade på......... jag fick tillochmed tid över till lite vardagslyx......lotion är inte var dag man hinner placera på kroppen inte.
Gick vidare ner, förundrad över min ensamhet............älskade sambon hade redan åkt, men laddat termosen med härligt varmt kaffe.........en liten lapp hängde runt termosens hals;

Jag älskar dig mitt hjärat
Det behövs inte så mycket här i livet för att man ska vara lycklig och känna sig speciell
.......enkla ting är det bästa.......

2 kommentarer:

  1. Håller alldeles med dig...Skönt att du fick en liten egen stund, det kan man njuta av länge. En så go gubbe som skriver så gulligt.Kaffe måste smakat extra gott.Kram Milla:D

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt lugn start på dagen du fick :) Hoppas den fortsätter i samma spår!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails