20091006

Kvälls tips

Just nu pågår insamlingar till rosa bandet överallt i Sverige och självklart så kommer jag även detta året att smycka mina jackor med årets Rosa band, jag brukar köpa dessa rosa band så att alla jackorna har en varsin men även Emma brukar vilja bära ett litet band.


Men självklart så vill man ju göra så mycket mer, men som med väldigt mycket annat så räknas även många bäckar små.

Därför tänkte jag nu tipsa om ett annat sätt att vara med att hjälpa till på.......nämligen genom att göra någonting så enkelt som att shoppa på Kullerbyttanbarnkläder......


ROSA BANDET kampanj! Vi skänker 15 kr för varje order i oktober :)
Vi på Kullerbyttan barnkläder vill uppmärksamma cancerfondens ROSA bandet kampanj därför skänker vi 15 kronor för varje beställning i webshopen under hela oktober månad till Rosa bandet kampanjen, och utmanar alla andra webshopar att göra detsamma!!!
Hur braigt låter inte det......att shoppa......och på samma gång göra en god gärning.
Det låter i allefall som ett sätt att bidraga på som jag lätt kan tänka mig att göra.
Nu är det sängen nästa......god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails