20091003

Sovmorgon i lördagsvärlden

Eftersom allt i livet kan ses ur relativ aspekt........så hade jag i morse turen att få sovmorgon.....ända fram till klockan 05.20 :)) då tyckte nämligen Simon att det var dags för att välkomna lördagen.
Sagt och gjort, frukostar och helghandling är numera ett minne blott och väldigt blött för den delen.
Regn och rusk är vad lördagens väder har bjutit på hitintills och en blöt liten Simon somnade på vägen hem ifrån affären, men så blir det när man är uppe innan tuppen ;)

Resten utav min familj är ute i skogen och matar älgarna, Izabell rekar troligen inför den stundande älgjakten. Hon har nämligen talat om för sin pappa att han absolut inte får skjuta några mamma eller barn älgar......heller inga pappa älgar.....utan bara gamla och fula älgar.......han har alltså stora krav på sig min jägare till sambo.

Idag är det återigen dags för ett kusinbarn att fylla år, vi ska alltså på kalas. Och eftersom kalasandet i denna släkten är på obestämd tid, så finns det risk att jag inte återvänder till datorn i första taget.
Önskar därför er en toppen härlig lördag, skit väder till trots!

1 kommentar:

  1. Jamen bara ös på och ge mig ännu mer dåligt samvete för att jag inte tänkte lika långt =P Du hade varit varmt välkommen att skicka ett litet meddelande till min mobil så hade jag blivit superglad ;) Klart jag jättegärna hade velat ha besök av er. Tänkte bara inte på det =( Nu med facit i hand känns det dumt. Även om jag tycker att Karlskrona ligger en bra bit ifrån er, så är det ju faktiskt inte varje dag vi är så relativt nära varandra!

    Jaja. Nästa gång jag hamnar på sjukhus i era trakter ska jag bjuda in er =D

    Dom där gamla och fula älgarna kommer inte få det lätt nu när dom ensamma kommer att få vara måltavlor =/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails