20091025

AWARD


Jag har fått en award......ifrån en härlig bloggtjej som bloggar här.

Kors och tusen tack säger jag som aldrig tidigare har fått en award..........
Till denna award följer ett litet åtagande, jag måste klura ut 7 klurigheter som ni kanske inte visste om mig innan.........

JAG.....

1. Föddes 1979 i lilla Sandviken......

2. är uppvuxen i Gävle......halvt norrlänning alltså

3. har både Norskt, Danskt & Svenskt blod i mina ådror

4. har aldrig brutit en kroppsdel.....

5. har fallit ner för ett berg.....2 gånger & ja, det var samma berg på exakt samma plats båda gångerna :)

6. är för ärlig för mitt eget bästa

7. är för envis för mitt eget bästa.......

till den lätta delen utav awarden.......att nominera 7 stycken härliga bloggvänner till samma award!

1. Robertsmamma

2. Mitt liv o lite annat

3. Ina-36 år

4. Jessica Lund

5. Linas blogg

6. Nu är det min tur

7. Caroline and family(ingen länk här inte, privat blogg)

Sådär ja, då kan jag känna mig stolt och glad över min award som jag gjort mig förtjänt av.

Ha nu en trevlig söndags eftermiddag bloggvänner ;)


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails