20091009

Idol kväll

Det blev ingen helg handling idag heller, det blev liksom ingen tid över eftersom både jag och min kompis A är väldigt pratglada utav oss. Så det var bara att gasa bilen hem efter en lång och trevig förmiddag hemma hos A och barnen.
Väl hemma var det dags för att möta upp Philips kompis H.....och upp till dagis för att hämta hem Philip.
Då kom det......jag fick komplimanger igen.......för mina fina barn och för att jag inte ser ut att vara en dag över 25 år :)
Hehe, självklart så gillar vi komplimanger, men vad säger man i gengäld........TACK självklart, men sen då......du ser inte heller ut att vara en dag över 25........nog för att jag är blondin, men inte ens jag hade sagt det.
Jag drog till med ett:
Tack det var snällt av dig, för jag känner mig som 40.......den fick duga helt enkelt, men kände mig ändå rätt så dum......måste ha med åldern att göra, man blir helt enkelt så ovan vid komplimanger så man blir helt ställd.

Nu är dagens middag i fullan gång......Ris och Kyckling står på menyn. Morgondagens middag är oxå fixad......Falsk fläskfilè som nu ligger på frysning........så skönt att ha nästan hela helgens middag klar redan.......då kan man lugnt luta sig tillbax och bara vänta på att Idol ska börja och att popcornen ska poppas. För är det fredag så är det.....alltså bara att njuta & mysa!

2 kommentarer:

  1. Vad är falsk fläskfilé för nåt? Låter spännande =)

    Trevlig kväll på er, hela familjen!!

    SvaraRadera
  2. Ny tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

    ..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barn/ ungdomsbutik! Kika gärna in o ha en überskön helg!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails