20091029

God natt

Jag är en aningens trött, lite sleten och undrar nog egentligen varför jag sitter framför datorn och inte ligger i sängen.........
men svar på det mesta finns det här; 1 Badrum per hus innebär att man gulligt får vänta på sin tur. Och när personen före i kön "bara" ska ducha, borsta tänder och gud vet vad.........ja då tar det en stund.
Den stunden väljer jag alltså att lägga på att läsa igenom lite bloggar, inser lite snabbt att jag har missat en förmodligen trevlig tillställning inne i Karlskrona, Kullerbyttan har nämligen haft kvällsöppet.......men vad är dock en bal på slottet när man kan ligga hemma på soffan och ha ont i kroppen?!

I morgon bitti tänker jag vakna upp som en ny människa.......eller i allefall med en mindre ond kropp.......så jag hoppas alltså på varmare väder, för då brukar det räta till sig.
Jag hoppas även på mindre snor ifrån Izabell.......för i morgon är det ju marknad och barnen är taggade till tårna inför allt roligt som kommer ske i morgon.

Nu är den där stunden slut, så nu önskar jag er en god natt för nu är det min tur att hänga upp "upptaget" skylten till badrummet!

1 kommentar:

  1. Samma dilemma som här fast jag får väl erkänna att jag drack kaffe sent och har svårt att varva ned...Gasar fortfarande God natt Milla:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails