20091017

Peppning.....

Bullbaket är strax avklarat, och detta skall följas upp med tårtbaket.
Spännande ska det bli, Philip längtar och hoppas på många roliga paket i morgon.......helst hårda med många bitar i ;)
Han har redan bestämt hur många ballonger som vi ska blåsa upp.......och vilka färger.

Jag har redan glömt bort att vi ska ha kalas i morgon......jag har nämligen börjat att må lite dåligt......men jag peppar mig själv.....hela tiden.
Jag lovar och svär att jag ska göra allt för att hålla mig glad när min stolta jägare kommer hem om en stund.........jag ska vara glad och stolt över att få hela köket fullt med köttslamser och benpipor.......


3 kommentarer:

  1. Ojoj, härligt med hela köket fullt med köttslamsor! Hehe.

    SvaraRadera
  2. Köttslamsor i köket - mums..eller kanske inte ;)

    Ha en underbar söndag med kalas o allt! Kram

    SvaraRadera
  3. Hmm, när man tänker på det på det där viset med köttslamsor så låter det ju lite mindre lockande.. Hoppas att allt gick bra!
    Resan "hem" gick alldeles utmärkt :)

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails