20091008

Fullt hus

Haha, och jag som trodde att jag visste allt!
Efter att Simon somnade runt 23-tiden igår så förvntade jag mig en lugn och härlig natt som helt skulle gå i snarkandets tecken......TJI fick jag. Men så är det att ha en knodd med tandvärk, en liten knodd som valde att stiga upp och morgon duscha med sin mamma klockan 05.30........
Så om jag ska vara helt ärlig så försökte jag in i det längsta att få Izabell till att vilja hoppa över dagens "Öppna".......men jag hade ju lovat, så det vara bara till att packa in oss i bilen och bege oss ut till Torsås.......
Så det var ett par trötta mamma ögon som entrade Öppnas lokaler.........men självklart så var de ju värt det.
Båda barnen hade super kul, även om det märktes på Simons humör att det fattades ett antal timmars sömn. Men det fanns fler på öppna idag som hade behövt lite fler sömn timmar, för det var fullt hus......många barn och många mammor.......alltså mycket prat, skratt och grått i en salig blandning :)
Den planerade helghandlingen dissade vi, vilket jag får sota för i morgon istället.......men det gör ju mindre, då har jag ju planer för i morgon oxå.

Nu har det precis käkats majskolvar med smör på.....mumma och glada barn.......glada barn som nu är ute i friska luften medans mamman ska ta tag i köksstädningen :(

Hej på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails