20090816

......

Jag har varit arg idag, flera gånger........till absolut ingen nytta som helst!
Mår pyton av att vara arg......troligen så mår alla i min närvaro också pyton när jag är arg :(

Tog en runda med barnvagnen, andades in lite härligt frisk skogsdoft.......drömde mig hem till Eskön......till alla härliga sommar minnen.......sen efter både blåbär/björnbärs plock så var jag glad igen.
Att vara glad är ju liksom det ultimata här i livet, allt blir så väldigt mycket lättare då.......tänk vad ett leende och ett glatt humör kan göra mycket.........
I morgon ska jag vara glad hela dagen och glömma bort att jag har varit rasande arg över saker som är pytte små*





*nedfallna blommkrukor, färgad tvätt, arga människor och leksaker Överallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails