20090824

Skånelandet

Jodå, krafterna infann sig i rättans tid, magontet ignorerades och det blev en skåneresa ner till lilla Tindra.......och självklart så infann sig ett bebisbegär som heter duga när man får hålla i en sån liten krabat.
Och självklart så var hon helt perfekt och bedårande.....och yttepytte liten var hon, hon fyllde inte ens ut dom minsta kläderna som fanns att hitta.....men som alla andra föräldrar vet så växer ju alla små hjärtegryn väldigt snabbt.
Vilket även min bebis gjorde igår.......min lilla Simon blev ju bara såååå stor i jämförelse med sin lilla nya kusin.


Och som planerat så träffades vi alla 3 systrar med våra barn i Tivoliparken nere i Kristianstad, mumsandes på hamburgare ute i det gröna och sen en liten lekstund i lekparken för att stilla barnens lekbegär.....även om det än så länge bara är mina knoddar som strosar runt och gör nya bekantskaper i sandlådan. Även mamma/mormor kom för att hinna umgås med oss barn/barnbarn en liten runda ute i ett härligt sommarväder.

Och som vanligt så springer ju alltid tiden iväg, så på eftermiddagen var det bara till att säga hejdå och återigen vända bilen mot Smålandet och hem till sambo som var hemma med Philip och hade haft en "grabb" dag tillsammans ute i skogen hela dagen.

Hejdå skåne.......

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Vilken liten sötnos

    SvaraRadera
  2. Supertrevligt att ni kom =)

    Ja, jag har oxå tänkt på det faktiskt.. .Funderat, funderat och FUNDERAT! Allt för att slippa förstås =P Men jag har inte kommit på nåt skäl till att det inte skulle gå egentligen.. Har du nåt att komma med som kan hjälpa mig att iaf skjuta upp det lite? Vad skulle risken vara?

    SvaraRadera
  3. Svar; Visst är hon super söt Katarina, självklart så smälter man.......
    Caroline;Röntgen, bedövning och psykisk påfrestning om inte annat......

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails