20090808

Grattis till mig själv....moster igen!! Och självklart stort grattis till min lillasyster med sambo & till deras lilla tjej som föddes i morse. Fick ett super sött litet sms med en bild på mitt andra lilla syskon barn.
Och självklart så får man bebis sug så fort det vankas bebis besök.......
Får nog bli en web shopping runda till lilltjejen för att mätta mitt bebisbehov, så toppen kul att få välkommna ännu en liten parvel i våran familj.

Ska nog passa på att scrappa ihopa ett kort till lilltjejen oxå.
Har precis fått mina 3 minstingar i säng.....självklart så kommer Simon snart att vakna efter en power nap......men har jag tur så hinner jag pyssla med Emma en stund. Då blir hon säkert glad!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, ja, grattis moster! :)
    Och självklart ska det bli inflyttningsfika så det står härliga till!! :D

    SvaraRadera
  2. Tack vännen.
    Längtar till fikat!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails