20090818

Tisdags planering

Den lycka som varar för evigt........jag som helt klart trodde att min sjuka var över.....vaknade som ett grått lik i morse och har ont överallt igen!!
Om det nu är förkylningen som återigen har greppat ett tag om mig eller om det är träningsvärk i komination med allergi efter gårdagens gräsklippning med en liten Simon på armen hela tiden....ja det får tiden utvisa.
Planeringen idag var nämligen att skriva handlinslista storlek XL och sedan bege mig in till närmaste köpcentrum för att återigen fylla mitt ekande kylskåp med godsaker + att det skulle inhandlas lite smått och gott inne på både IKEA och Lindex......jag ska ju nämligen ner till Skånelandet.......igen.......för att hälsa på mitt lilla systerbarn Tindra.

Men får nog fundera både en och två gånger på hur jag ska göra med dagens handling.......ska i allefall börja med den där handlingslistan....det är ju liksom nödvändigt......minnet är ju som sagt inte det bästa.

3 kommentarer:

  1. Typiskt! Du har ju dragit på dig svininfluensan!!

    SvaraRadera
  2. Svar; Ja man kan ju börja fundera över vad det handlar om.

    SvaraRadera
  3. Du, samma här!
    Blivit täppt i ena näsborren och är helt öm i bihålorna på samma sida. Hoppas allt släpper, snart!!
    Krya på oss! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails