20090813

En god kväll......

Har trots snorighet och annat gnäll som jag inte tänker bjuda på, haft en toppen dag idag......med härliga ungar som ger energi hela dagarna så är det bara att vara glad och tacksam att man kan göra så lite, för att allt ändå ska bli så bra.
Mamma hjätat smälter i takt med allt barnen bjuder på...... och då framför allt på sig själva.

Men nu är jag sååå trött......sambon jobbar, barnen sover så jag ska nog passa på att bege mig till sängen extra tidigt idag och läsa nya numret av Buffè som idag damp ner i brevlådan.....
....lyckliga jag........



Läsa, läsa och inspereras........

4 kommentarer:

  1. Det är mysigt att ligga och läsa lite innan läggdags. Själv funderar jag på att unna mig en liten prenumeration av ngn bra tidning, vilken vet jag inte än, så jag har ngt att roa mig med om kvällarna... :)

    SvaraRadera
  2. Det är härligt när man har såna dagar. Skönt att ligga och läsa lite, själv somnar jag så fort jag lägger mig..

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jessica; Du lär nog inte behöva någon tidningsprenumeration med tanke på allt studie material du kommer kunna läsa ;)

    Ingela; Känner igen mig helt och hållet, men jag hoppas fortfarande på att kunna hålla mig vaken till sida 3 ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, det är så sant, Janeth! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails