20090821

God morgon

Fredag idag och det är så skönt, även om det är med vemod i kroppen.....sista helgen innan skola och dagis börjar :(
Izabell chockande mig igår genom att undra när hon skulle få börja på dagis.......ni som följde oss i gamla bloggen, vet ju att hon verkligen INTE ville till dagis, slutade & har varit hemma med Simon läääänge nu.....tyckte hon! Det tycker inte jag som gärna vill ha mina små härliga busfrön hemma hur länge som helst. Undrar hur hon ställer sig till det faktum att dagis inte startar förän i Januari-10......
Men men, nu när "öppna" och kyrkans barntimme börjar igen så kommer det ju faktiskt finnas många aktiviteter att se fram emot igen, då kanske hon kommer på andra tankar.....hoppas jag i allefall!

Idag denna fredag den 21:a Augusti kommer det fortsättas packa upp ifrån handlingen igår, det blev ju inte så mycket med det igår kväll eftersom min mage ansåg att den bara skulle vila......den är lite snällare idag, dock får jag gå halvt dubbelvikt....men men man kan ju inte får allt.......jag har i allefall återigen fått ett välfyllt kylskåp igen........

Eko.......



Sådär ja, då klarar vi oss 1 vecka igen......, innan det är dags att fylla på igen.......

2 kommentarer:

  1. Hihi, jag kan tänka mig att det går åt mat i en stor familj!

    Här tycker jag knappt det går åt hälften av vad som tidigare gått åt. Men man är ju ändå en vuxen mer och en matlåda mindre.

    Tack för att hjälp igår! Förstod verkligen vad dom menade med symboler i bilden och allt det där. Känner mig rätt så nöjd med min första insändningsuppgift och ser fram emot nästa veckas studier! :)

    SvaraRadera
  2. Svar; Jodå, det märks väldigt när alla barnen är hemma mot vad det går åt när dom är hos sin pappa.
    Kul att ditt arbete blev bra, är ju alltid skönt när veckoarbetet är inlämnat.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails