20090821

Dagen som gått

Har gjort absolut ingenting idag, eller jo.......självklart så har det lekts, ätits och gnabbats precis som det alltid görs här hemma. Men ni vet allt det där andra som att bädda sängar, tvätta och städa.....ja dom sakerna har totalt dissats idag.
Ibland är det så skönt att kunna släppa allt och bara göra ingenting.......ett tag hoppades jag på att barnen skulle följa mitt "ont i magen, ligga & mysa på soffan hela dagen" exempel.....men där misstog jag mig rejält.

För mina barn har nog ärft sin pappas intresse för naturen, dom kan vara ute precis jämt....i ur och skur....på ett sätt är det super skönt att ha barn som hellre är ute än inne....men idag hade det varit toppen med en inne dag......,men som sagt var.........






Men vad gör väl det, med glada och nöjda barn så blir ju allt så väldigt mycket lättare.
Vi har ju som säkert många andra haft ett super fint väder under hela dagen, men nu ikväll gick det över till regn......men jag hoppas att det regnet har blåst bort nu och att vi kommer kunna njuta utav sista sommarlovshelgen sommaren-09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails