20090820

Men oj

Men vart tog hela torsdagen vägen?!......jo den försvann fort i vedindragningens och i shoppingträskets tecken, för att enkelt avslutas i en mardröms magkatarr som troligen kommer plåga mig igenom natten......vill inte!! Just nu känns det som under de sista minutrarna på förlossningen......när man bara vill skita i hela grejjen, ta sin packning och gå....låta någon annan krysta.......så mår jag alltså nu.

MEN vi har haft en toppen dag trots ovanstående gnäll.........fint härligt väder med värmande sol och glada barn.

På eftermiddagen for jag, Alexander och Simon in till Kalmar för att fylla bilen med allt som vi behövde för att återigen kunna bulla upp kylskåpet och skafferiet och självklart en del saker som vi INTE behövde men som ändå fick plats i bilen......

Simon bestämde sig rätt så tidigt för att han absolut inte under några omständigheter tänkte åka i någon kundvagn, inte heller i sin egen Race.....så det vara bara till att bära honom igenom IKEA.....Sportson.....Lindex......Maxi......men han var åtminstonde glad och nöjd med sin dag, fick ju träffa massor utav intressanta människor som tittade och log åt min lilla charmör.
En liten charmör som nu ligger och snarkar gott på soffan, så nu önskar jag er en god natt och tack för idag, för jag tänker ta med mig lillkillen upp och lägga mig för att snarka jag också.


2 kommentarer:

  1. Haha, vilken superskön bild! Så stor och "mogen" han ser ut! Gud så tiden går!!

    Jag är glad att Neo fortfarande nöjer sig med att åka i kundvagnen (oftast). Än så länge är det lätt att handla med honom, annat blir det väl sen när han ska springa runt och skriker för allt han inte får ta med sig hem från affären... :)

    SvaraRadera
  2. Svar; Haha, vet precis hur det är.....men en liten muta är ju inte fel.....det sa ju tillochmed skolpsykologen som jag sprang på i affären en dag XP

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails